NEU GRAND LIBRARY
Opening Hours: Monday-Saturday, 08:00-20:00 | E-mail: library@neu.edu.tr
 

You are not logged in Show Basket
  Home     Advanced Search     Back  
  Brief display     MARC Display     Reserve  
Sorularla müşteri ilişkileri yönetimi (CRM:Customer Reationship Management) /
Bibliographical information (record 224480)
Help
Sorularla müşteri ilişkileri yönetimi (CRM:Customer Reationship Management) /
Publisher:
İstanbul Ticaret Odası,
ISBN:
9755128441
Edition:
2004.
Classification:
HF5415.5
Additional related names
Detailed notes
    - Includes bibliographical references (p. 49-52).
    - Şirket veya kuruluşların temel varlık nedenleri; kendilerine ürün ve hizmet sundukları müşterilerdir. İste bu aşamada müsteriyi düşünen, müşteri için üreten şirketler için Müşteri İlişkileri Yönetimi ya da İngilizce'den dilimize geçen kısaltılmış hali ile CRM'in önemi belirgin olarak ortaya çıkmaktadır. CRM basitçe müsteri ilişkilerinizi daha verimli kılmaya yönelik olarak müşterilerinizle ilgili her türlü veriyi kolayca ulaşılabilecek şekilde elinizin altında bulundurmak anlamına geliyor ki, binlerce veya yüzlerce müşterisi olan firmalar için ne kadar zor olduğu ortadır. Bu yayın Türkiye'deki işletmelerin müşteri yaklaşımlarını geliştirmek ve son yılların satıştaki ve pazarlamadaki en önemli konusu olan Müşteri İlişkileri Yönetimi veya en bilindik ismi ile CRM'i ana hatları ile tanıtmak amacıyla hazırlanmıştır. -- Arka kapak.
Related links
Items (1)
Barcode
Status
Library
Section
6216228727
Item available
NEU Grand LibraryGrnd. Floor (HF5415.5 .S67 2004)
General Collection

NEAR EAST UNIVERSITY GRAND LIBRARY +90 (392) 223 64 64 Ext:5536. Near East Boulevard, Nicosia, TRNC
This software is developed by NEU Library and it is based on Koha OSS
conforms to MARC21 library data transfer rules.